• Meble szkolne
  • Druki szkolne 2025
  • Pomoce dydaktyczne
  • Nauczanie wczesnoszkolne-plansze
  • System edukacji PALETA
  • Nauka czytania i pisania
  • Nauka liczenia
  • Gry i układanki
  • Zabawy ruchowe
  • Logopedia
  • Język polski - plansze
  • Język polski - inne pomoce
  • Portrety wybitnych Polaków
  • Matematyka - plansze
  • Matematyka - inne pomoce
  • Języki angielski
  • Język niemiecki
  • Historia/WOS - plansze
  • Historia - iinne pomoce
  • Biologiia/przyroda - plansze
  • Biologia - modele
  • Biologia. Modele Ecotone.
  • Mikroskopy
  • Ekologia
  • Geografia
  • Nauka o ziemi
  • Fizyka
  • Chemia
  • Muzyka
  • Plastyka
  • pierwsza pomoc przedmedyczna
  • Technika - BRD
  • Edukacja do życia w rodzinie
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Sprzęt różny
  • Język angielski
  • Logistyka plansze
  • Multimedia
  • Meble biurowe
  • Meble metalowe
  • Sprzęt sportowy
  • Artykuły biurowe



Stonoga

STONOGA AGATA to zabawa dla najmłodszych dzieci. Składa się z 18 pierścieni wykonanych z drewna o średnicy 35 mm, w 6 kolorach, do nawlekania na odpowiednio sztywny sznurek oraz drewnianej kostki z 6 kolorami umożliwiającej wiele gier. W zabawie ze Stonogą Agatą podstawową wartość stanowi obserwowanie w połączeniu z manipulowaniem. Stonoga Agata stanowi cenny materiał edukacyjny, którego zastosowanie ma skuteczny wpływ na rozwój twórczych umiejętności dziecka, ponieważ z poszczególnych klocków można komponować wiele kolorystycznych wzorów, zróżnicowanych pod względem ilości klocków, długości i koloru. Zabawa ze Stonogą Agatą daje możliwość dokonywania operacji myślowych, począwszy od prostego postrzegania na konkretach, poprzez porównywanie, wykrywanie różnic i podobieństw w wielkości, ilości i stosunkach przestrzennych, kończąc na łączeniu w grupy.

Dlaczego właśnie Zabawy TwórczeW dzieciństwie występują tzw. fazy wrażliwości, w których dzieci są szczególnie podatne na określone czynniki charakterystyczne dla rozwoju ogólnego i psychicznego.
Lecz ta szczególna wrażliwość dzieci na optymalny rozwój jakiejś bardzo prostej zdolności lub jakiegoś aspektu ich osobowości wygasa bezpowrotnie.
Lena i Borys Nikitinowie poddali badaniom ponad 5 000 dzieci i udowodnili naukowo tezę Marii Montessori o bezpowrotnym wygaśnięciu możliwości wykorzystania efektywnego rozwoju zdolności dziecka.
Tym samym potwierdzili oni prawdziwość starego przysłowia, &bdquoCzego się Jaś nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał".
Ogromna szkoda, jeżeli rodzice, nauczyciele i wychowawcy nie dopilnują właściwego czasu, przekreślając bezpowrotnie tę niepowtarzalną szansę efektywnego rozwoju zdolności dziecka.

Wydawnictwo Epideixis

.

 

    
Strona główna  -   O nas  -   Oferta  -   Aktualności  -   Kontakt
Projekt i wykonanie Commar